Photo Booth + Branding = Love (Top 7 argumente)

1

Conceptul (relativ recent) de „photomarketing” începe nu doar să prindă un contur din ce în ce mai accentuat, ci și să devină o necesitate pentru orice brand care se respectă. Una dintre direcțiile în care se dezvoltă acest concept este cel care ține de utilizarea unui photo booth portabil, adică a unei cabine foto mobile, la un eveniment corporate sau în cadrul unei campanii de promovare.

Principalele argumente care sprijină afirmația din titlul acestui articol sunt:

  1. Aspect modern, design compact, instalare rapidă, necesar minim de spațiu;

  2. Poze de calitate superioară, format atractiv (photo strips);

  3. Posibilitate de a personaliza ultima poziție cu logo-ul brand-ului, al campaniei sau al evenimentului;

  4. Folosirea de accesorii personalizate pentru specificul evenimentului;

  5. Listarea pozelor în doar câteva secunde;

  6. Disponibilitatea fotografiilor și în format digital, încărcarea facilă și rapidă pe rețele de socializare;

  7. Componentă inedită de distracție, necesară pentru orice eveniment sau petrecere corporate.

BONUS: Opțiune suplimentară de magnetizare a fotografiilor, care asigură vizibilitatea sporită a brand-ului, prin simplul fapt că, ulterior, acestea pot fi atașate pe orice suprafața metalică de la biroul sau din locuința oricărui participant la campania de promovare – inclusiv pe frigider!

intră pe site